sunday funday

Igår städade jag i mitt rum. Herregud, städade vissa saker som jag inte städat på typ 5 år tex min bokhylla, alla priser osv. Men nu är det tjusigt. Slängde massa gamla saker med utan att må för dåligt haha.. 
 
Sedan åkte jag till Joelle. Vi drog ut och gick i regnet i 1.5 timma, 8.2 km fett värt. Vi avslutade våran kväll med film i hennes säng. Och herregud vilken film. Själva handlingen var väl helt ok, vi hade ingen text å dom pratade rätt otydligt så det var lite svårt att hänga med MEN när det är 4 jävligt heta killar med som strippar 80% av filmen (jag tror ni vet vilken jag menar) då är allt sånt som bortblåst. Det enda man vill koncentrera sig på är dem.... Asså jag dog!!!
 
Btw när jag städade hitta jag ett gammalt minneskort med bilder från jordanien och några bilder jag aldrig sett från Thailand!! Tänkte bjuda på några av dem.
 
Längtar tillbaka! Nu ska jag och pappa köra mot farmor och farfar. Är ledig idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0