No worries

Igår kom nico till mig en stund efter hon slutat jobba. Vi kollade lite på vad jag ska packa eftersom jag är helt klar med att städa mina garderober och resten av rummet nu. Så sjukt skönt! På måndag ska jag ta fram resväskan och packa ner sakerna, galet!
Sen kollade vi på pretty little liars. Även fast jag sett alla avsnitt som finns typ 2 gånger är jag fortfarande lika rädd haha.. Jag älskar pll!! Mitt hjärta krossades när jag såg att nästa avsnitt kommer ut 23 oktober och att jag åkt då.. Det har varit uppehåll i typ 2 månader :( 
 
Nu har jag kollat igenom alla dokument som jag skrivit och gjort iordning för att ha med mig till oz. Ska fixa ett bankutdrag idag tänkte jag från mitt sparkonto. Vädret här suger balle.. Regn och regn och regn. Så fort jag sätter på mig träningskläder för att gå ut och gå så spöregnar det 1 sek efter.. Nu är det pepparpeppar lite ljust ute men med stora regnmoln. Ska dra till stan och lämna in en bok jag glömt av. Men först ska jag städa i köket. Fancy life
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0