monday

Hemsk dag på jobbet. Allt var jobbigt och min sista lektion var överjävlig. Bet ihop och tänkte på pengarna istället... 
 
Nu har sofia och jag bokat vårt första hostel!!! EN VECKA IDAG. OM EN OCH EN HALV TIMMA FLYGER VI! 

Så de har gjort dagen bättre också. Vi bokade ett hotell mitt i stan första natten. Eftersom vi landar redan halv 6 på morgonen i perth så tänkte vi gå ut till hostelet på stranden och kolla läget och sen kanske boka för resten av veckan där. Tror detta kommer bli jättebra. Känns bra å bo nära stranden iaf första veckan så man hinner bli lite brun haha :)
Har pratat med en kille som är där nere nu och de va några stycken svenskar där som han träffat. Då kan de ju tipsa oss om saker och vi kan hänga lite med dom å så också. Blir perfekt!
 
Nu ska jag packa. Har varit å köpt hänglås. Gissa om jag gjorde fel när jag skulle ställa in koden eller? Det blev 000.... Frågan är om den är lätt eller om den är svår för den är så lätt å lista ut? Orkar inte haha :(
Hämtade även mitt körkort hos den som hade det haha. 
Har verkligen en full vecka framför mig denna veckan men de är bara bra! Då går dagarna fortare :)
 


Vill bli brun igen, men helst inte fjälla så här mycket dock hehe. Tappade all färg på en vecka efter thailand pga det var minusgrader när jag kom hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0