Like we are gonna die young

Då var denna jobbdag över. Har varit väldigt enkel och bra. Nu ligger jag och tar de lugnt. Väntar på att ana ska svara så vi kan ses i eftermiddag. Längtar sjukt mycket till helgen. På fredag jobbar jag min sista jobbdag sen kommer Elina hit. Så ska vi laga mat och sen ska vi med våra killkompisar på fest eller utgång. Sen ska hon sova hos mig och på lördag ska vi äta brunch. Sen vid 12 kommer farmor och farfar hit och äter mat och umgås för sista gången så jag får säga hejdå till dem. Sen på kvällen har vi bokat bord på bratt och matilda är hemma så det blir hela familjen. Sen har jag inga planer på kvällen, men de blir säkert utgång :) 
Söndagen är inget planerat utom att jag ska träffa Joelle på kvällen och ha fixat i ordning allt. 
 
Känns som denna veckan kommer gå sjukt fort. Redan onsdag i morgon liksom. Sen är det bara två dagar kvar av veckan som jag ska jobba. 
Packade min resväska igår. Det blir nog super. Har dock inte packat några skor än å den är full haha men de är bara å trycka ner :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0