life always offer you a second chance, it's called tomorrow

Time flyes!! Idag frågade en mig på jobbet när jag åker. Tänkte och svarade 1.5 vecka! Wow that's crazy, crazy good! 
 

Har sovit två timmar nu och känner mig om möjligt ännu tröttare haha.. Måste fortsätta operation städa rummet. Har faktiskt det roliga kvar. Rensa bland kläder som redan är helt okej rensade. Ska även välja ut lite mer, prova osv det jag ska ha med mig. Det blir ju inte så mkt plats i min väska (ska ha resväska) men sommarkläder tar inte så mycket plats. 
 
 
 
Ikväll ska jag nog träffa nico en stund och i morgon är jag ledig. Fredalördagsöndag kommer gå skitfort och sen är det måndag igen. Måndag betyder sista jobbveckan, sista veckan i sverige, packa, fixa med papper, vara nervös, förväntansfull och att försöka ha den absolut bästa veckan någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0