jag älskar din stil, yeah

kan man lägga sig nu eller?
 
Well, dagen har gått fort. Igår va sebbe hos mig och det enda jag gjorde var å äta å flabba konstant i den timman han va där. Kan inte sluta skratta när jag är fnittrig... Men de va mys. Sen drog jag till stan och Ana å jag var ute på en promme en stund. Så mysigt så :)
 
Idag har jag jobbat 8-15, mina lunchplaner krashades av mer jobb vilket uppskattas. Chash is king. Efter jobbet drog jag till Nico och gissa vad som väntade mig när jag kom dit!? Nybakade kanelbullar och världens bästa nico. Vi kollade igenom hennes asienbilder. Så härligt. Sen gick vi en liten promenad. Påväg hem ringde mamma och vi åkte in till stan så jag kunde köpa en vattentät "påse" att ha värdesaker i när jag är på stranden. Så kan man ta med sig den ner i vattnet ist för å va orolig att någon ska sno ens iphone när man badar. Åt för en stund sedan (OMG 3 timmar sedan. Har legat i sängen tre timmar hahaha.... hate myself). I morgon blir det jobb 8-15 igen och vet inte vad jag ska hitta på på eftermiddagen riktigt. Något kul går ju alltid å hitta på. Kanske ska fixa klart med alla dokument och skriva ut visum osv så de är klart. På fredag kommer elina och vi ska dra en go utgång i halmstad. So much fuun!
 
Bjuder på några bilder från min födelsedag, 16 maj som firades med lite mat med några goa. Snart är vi helt utspridda över världen. Fia i usa, joelle kvar i sverige å ana, jaa du ana? Vad ska de bli av dig egentligen haha. Sveriges spontanaste tjej med sveriges beslutsångest. I love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0