hostels in australiaa

Nu har jag och sofia precis kollat in lite hostels och detta verkar ju väldigt bra :D Första natten tänkte vi boka ett eget rum så vi kan få sova. Vi kommer vara riktigt jetlagged och trötta så vi tänkte något normalt hostel utan för mycket fest. Jetlag går ju över ganska fort och det skiljer bara 6 timmar så jag tror det räcker med en natt ordentlig sömn. Sen vill vi till ett hostel som heter ocean beach backpackers som ska vara ett hostel för alla backpackers. Mest unga, mycket fest och 50 meter ner till havet (stranden cottesloe). Man får låna gratis surfingbräda (precis som om man skulle klara det direkt haha) och det är inriktat på unga backpackers. 
 
Bild från ocean beach backpackers hemsida. Stranden cottesloe
 
Sen har vi ett annat hostel som heter billabong backpackers som ligger mitt i festdelen av staden. Det ligger nära swanriver där det ska vara väldigt fint också. Även nära kings park som ska vara en jättefin park mitt i staden.
 
Vi hittade även lite andra alternativ. Ett hostel som var väldigt billigt som också låg mitt i staden, ett annat som verkade bra osv.
 
Gud vad jag längtar nuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0