Helloo

Heej! Nu är vi påväg in till stan för att gå på kängurujakt haha! Vi ska möta upp min bardomskompis niclas (malmer, mamma :) ) sen ska vi gå på museum å leta hostel. I morgon natt kan vara vår sista natt här för de börjar bli fullbokat så vi måste hitta ett nytt place. Ikväll ska jag lägga in lite bilder å ha lite datatid tror jag. De är ju lite svårt på mobilen med bilder :) annars låg vi på stranden igår där de blev årets fight med världens slagsmål de svarta smala killarna mot de feta vita. Vi låg mitt i det å film kommer hahah... Sen va vi på sunday session som är stort här å hamnade mitt i världens nattklubb ute under bar himmel. Men mer om de sen för nu ska vi ta bussen :) kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0