25manna

Äntligen hemma!
 
Första tävlingen var i lördags och jag sprang en öppen medans resten av falkenbergs ok sprang i ett lag på 25 personer. Jag ville inte vara med för är livrädd att förstöra något så jag slapp! 
Min bana gick skitbra! Jag hade en grym tid tills min 4 sista kontroll. Där lyckas jag ramla och köra knät rakt på en sten. Kände hur jäkla ont det gjorde och började må illa å bli svimfärdig. Asså helt brutalt hur öm man kan vara. Tänkte bryta banan men då såg jag mamma i skogen. Så vi tog mina sista kontroller ihop. Sen gick jag till sjukvården och det visade sig vara en blödning i knät eftersom det svullnade upp och gjorde skitont. Så hela lördagens eftermiddag och kväll fick jag gå med utsträckt ben eftersom jag hade en fet linda på haha inte skönt.
 På kvällen åt vi på en jättegod grekisk resturang. 
 
Idag sprang jag en bana också! Blev runt 20 av 100 å va/är helt sjukt nöjd! MEN när jag kommer imål så är jag inte godkänd haha.... Då hade inte min sport ident blivit registrerad på en kontroll jag är helt hundra på att jag tagit och hört pipet på. Men, men har ju min sluttid och den va svinbra så är jättenöjd ändå med tanke på mitt lilla knää.
 
Annars har jag ätit mer godis än vad jag gjort på kanske 3 månader. Alltså är det brutalt mycket och det är inte okej! I morgon är det en vecka tills jag åker. Längtar ihjäl mig!
 
Solsidan klockan 8! Nu ska jag packa upp och fixa lite saker. Hoppas mitt trogna fan är nöjd med min uppdatering? <3
 
Jusde, i morgon måste jag åka och hämta mitt körtort i tröingeberg haha... Hade visst tappat det på stan? Orkar inte med mig själv men jag är jävligt van.
 
 
Yep, vi duschar ute, även om det är mitten av oktober haha :)

Kommentarer
Postat av: frida

var det inte en "INRE blödning" i knät? hihi

Svar: hahaha stick.....
Amanda

2012-10-07 @ 21:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0