24 oktober!!!

Har haft världens bästa helg! Kan inte fatta att jag åker IMORGON. Shit! Önskar det var idag dock haha men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller hur är det?
 
I fredags kom min kära Elina (aka troget fan av bloggen) och hälsade på. Vi lagade flygande jacob och lärde oss ganam style dansen. Sen drog vi iväg till våra kära kompizar för förfest. Spårat som alltid med bodyshots efter en timma och såklart våran uppvisning av dansen som ej blev lyckad :( 
Elina! Vi måste öva mer, ska vi skypea en gång i veckan och öva ihop och sen 3 gånger själva?! 
Sen efter 3 timmar av beslutsångest om vi skulle köra tre eller två bilar med en för mycket i valde vi två bilar. Så vi 9 pers åkte två bilar dit vilket vi aldrig skulle gjort. En av oss tappra soldater kom inte längre än utanför bilen i halmstad innan det tog slut. Eve som var fredagens hjälte fick köra hem med honom och vi kunde då konstatera att vi var 8 pers i en bil strandsatta i halmstad. Så det blev 1.5 timmas bussfärd för några (ink mig och elina) hem sen vid 3. Fick ut mina aggresioner när ett jävla pucko började kalla busschauffören för massa vidriga ord. Då jävlar blir jag inte lycklig. Finns inget värre än idioter..
 
På lördagen drog Elina och jag en liten frulle och sedan kom farmor och farfar. Vi åt och åt och åt. Farmor kom med min klänning som hennes kompis sytt till, så himla snällt. Det var väldigt mysigt att träffa dom! 
Vid sju drog me and my family till bratt för att äta. Det var otroligt gott och mycket trevligt så att säga. Sen drog jag till mina kära killkompisar för att säga hejdå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0