livet leker

Livet leker, det ar stalande sol och vi har bokat varan buss till melbourne! Gud med krangel det var med att hyra bil och kora great ocean road.. Sa vi tar buss dit istallet och forsoker hitta nagon med bil dar som vill kora och se det med oss hihi.
 
Vad vi ska hitta pa i malbourne vet vi icke an. Men det verkar som de andra tjejerna ar sugna pa jobb (kanske inte fia da som ar liiiiiite rikare an mig, tur hon inte gar efter pengar for de kan jag saga.. Har verkligen 0 kronor kvar snart, och det ar JATTEsnart) Vi har bokat tva natter i melbourne city och sedan ska vi ta oss mot st kilda for att bo resten.
 
Vi ska aven kopa ett buss-pass som vi kan aka hur mycket vi vill pa anda upp till cains. Det kostar typ 2500 sa det ar riktigt vart! Vi haller pa att planera jul och nyar. Evve och jag var uppe klockan 7 idag for att ga pa oppningen av k mart. Vi fick fasen ingen goodiebag eller nagot litet for att vara dar sa tidigt vilket vi verkligen trodde :((( Men jag kopte ett par mjukis shorts och sen gick vi a provade lite klader i alla fina affarer som finns har. Kopte ett par nya najz shorts. De skulle kostat 25 dollar men lappen var borta sa hon skrev in 20 hihi sa da blev jag glaaad!
 
I morgon ska vi upp for att aka ut mot en ny beach vi inte varit pa. Dar ska vi traffa en tjej som ska ge oss surflektioner!! Sa jakla roligt verkligen. Sen pa kvallen har vi bord pa en restaurang som serverar kanguru. Haha har atit det en gang innan men kommer inte ihag riktigt hur det smakade sa de ska bli himla gott.
 
Nu ska jag joina evve som ligger och laser i sin sang. De andra tva hurbullarna ar ute och springer. Jag sjalv har blivit for lat.... Ush ater massa skit har nu for tiden och tranar da inget.. Skarpning hehe
 
Puss
 
Nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0