Ett spindelbett å en förlamning senare så är vi påväg till melbourne levande

Nu sitter jag på bussen som tar oss från våran stad Adelaide till en ny, främmande och (förhoppningsvis) bättre stad. Sista dagen har bjudit på en sämre dag för min del då jag blev biten av en spindel å fick blodsockerfall å panikångest attack på samma gång.. Det var lite väl mycket då jag varken såg eller hörde något samtidigt som jag kände hur jag försvann bort från alla. Blev livrädd å helt plötsligt blir jag förlamad i halva ansiktet å då utbröt panik innombords. Var helt säker på att jag skulle dö och hjärtat gjorde dubbelvolt efter dubbelvolt å förlamningen kändes enda ner i halsen å jag fick svårt att andas. Så snabbt som ögat gick vi till sjukhuset där det konstaterades att spindeln inte varit giftig för jag var varken svullen eller röd runt bettet.. Utan att jag hade fått en panikångest-attack som brukar visa sig genom förlamning i ansiktet å att händer skakar osv, som mina gjorde.

Så antagligen utlöste glassen som jag åt ett blodsockerfall å jag blev så jäkla rädd när jag höll på att svimma att jag tänkte direkt på spindeln å fick panikångest. Som de kan gå, men jag lovar att de va de värsta som någonsin hänt mig i min sjukdomshistoria. Å det har ändå hänt en hel del...

Men men. Fick iaf pengarna tillbaka på trampbåten som vi åkte när jag blev biten. Alltid något haha..

Hörs i melbourne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0