En vädjan!

Idag har fia å jag fixat ett bankkort, internet bank, sparkonto å hela köret! Vi har även fixat ett taxfile number som behövs för att man ska kunna bli anställd. Sen gick vi i affärer å kollade runt. Tycker riktigt mycket om Adelaide. Så himla mysig stad å lätt å hitta samtidigt som det är mycket folk i rörelse. MEN här kommer min vädjan till först och främst familjen.
Idag var vi inne i massa affärer å ALLT är så jäkla snyggt. Allt är exakt min stil å jag har hittat massa fina kläder. MEN jag kan verkligen inte köpa något för jag har alldeles för lite pengar att kläder inte är prio 1 utan mat. Men jag gråter innombords att jag inte kan köpa något litet, SÅÅ om ni älskar mig (vilket jag hoppas) så vill jag att ni ska veta att ett litet bidrag inte vore helt fel å jag skulle bli överlycklig. Behöver verkligen ett par nya shorts å strumpor.

Hehe, ikv ska vi nog lägga upp lite bilder på facebook! :D vill ni se dem så donera 50 kr var. Skoja! Eller.. :(

/ fattiglappen som mår psykiskt dåligt inombords å bara åt frukost å kvällsmat idag för jag inte har råd med något annat


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vi skickar strumpor och shorts, som vi fyndat på GEKås. Vad har du för adress? Ha ha! Vad har du köpt för 1000-lappen jag gav dig till skor bl a?...
Vi älskar dig, men du har bott gratis hemma och är nog lite chockad över att mat kostar.Eller?
Ni kommer att hitta jobb och njuta extra av det du då kan köpa för att du jobbat ihop pengar. Kämpa på!
Kram mamma och pappa

2012-11-08 @ 22:02:12
Postat av: sköna föräldrar!

Tjenixen, hur smidiigt var det att lösa allt ? Tog det lång tid att få allt ni fixade? tfn, bankkort osv?

för man får väl detta utskickat till adressen man bor på`?
läser en blogg för första gången i mitt liv..japp jag är kille! men denna e intressant då jag själv åker till Mellbourne den 3 feb!
Ha det gottans!
Tacksam för svar ! Martin Agnvall !

2012-11-29 @ 23:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0