tjabbaa

Älskar ordet tjabba hahah. Idag har jag tagit en lång fika/lunch med fia. Vi pratade om i höst då vi båda ska göra stora saker. Hon ska flytta till usa och plugga!!! hur grymt!? Vad jag ska göra är en annan femma ;) Iaf så drog jag till min träning för ryggen. Rehabträning så att säga ;) Låter som jag är cool. Men det är sant. Jag å min rygg är ovänner och har varit i typ 5 år. Nu är det kris, det har gått utför och mina knän, lår och axlar gör ont så fort jag sträcker på mig. Så det blev pilates en timma och otroligt jävla onda stretchövningar. Allt bara värkte och gjorde ont och det sög.. Men men jag måste göra detta mer ofta annars blir det inte bra. Hoppas det går bättre nästa gång. Ringde även tranpenad och ska jobba i morgon 16-21 och sedan i en vecka innan jag börjar på peters. Åh va jag längtar till peters. Bästa sommarjobbet någosin :)))
HAHA fulast idag!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0