tisdag

Nu ska jag strax fixa i ordning mig och sedan gå mot tullbroskolan för att äta avslutningslunch med lärarna. Haha helt galet! Men smörgåstårta tackar man inte nej till :) Sedan ska jag jobba 16-21 på b-linc. Sjukt längesedan jag jobbade där nu! Men ska faktiskt bli helt okej. Det handlar bara om en vecka innan jag börjar på peters som sagt.
Är ruskigt trött på detta tråkiga väder!! Helt sjukt! Å de ska inte bli bättre i helgen eller nästa vecka heller. Även om vissa dagar har sol så är det typ 14 grader. Jag som ville ha sommar. Är blekare än jag vet inte vad.. Har mycket hellre dåligt samvete för att jag sitter inne än att jag inte ens kan gå ut :(
bild från min födelsedag
glömde publicera hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0