summerburst

Har haft världens bästa helg!!! Helt galet rolig och grym musik hela tiden. Har aldrig haft så ont i benen och i axlarna någonsin eftersom vi hoppade konstant i 10 timmar typ..
Bäst var Morten Breum (som jag fick ögonkontakt med 3 gånger, varav en gång när jag pekade på honom å kollade tillbaka så log han!!!!!!!! kände mig som 14 igen blev helt till mig) axwell, calvin Harris, Dada life (som körde stenhårt från början till slutet, helt galna) och Alesso.

Fia å jag bodde hos våran kompis rikard och de va hur roligt å mysigt som helst! Vi drack typ inget på fredagen och inget alls på lördagen vilket var det bästa på länge, ingen bakfylla och vi njöt sönder av musiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0