sooool

Idag har jag varit ledig, och gissa vad?? Det har varit strålande sol så har legat ute rätt länge :D Vid tre gick jag till forf och kollade när Anna red ett dressyrprogram. Hon va grym! Hoppas hon vinner :D Nu ska jag strax fixa i ordning mig lite och sen ska jag in till stan och träffa ana. Vi ska äta lite kvällsmat på stantons och softaa. Myspys! Blir så glad när det är sånt här väder. Woho!
 
Jusde, håret. Det är SVART! Haha ärligt, det ser sjukt ut.. Men jag får tvätta ut det lite så kanske det blir bättre.. Köpte ju färgen brun, tänk om jag tagit mörkbrun istället? Äsch det hade nog ändå blivit lika svart :P Kan lägga upp en bild sen haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0