söndag

Idag har jag inte gjort mycket. Städat undan lite hemma men de mesta var fixat när jag vaknade. Åkte till apoteket och åt pizza, halvsov till en film där och sedan åkte jag hem igen med dom som skulle hämta sina bilar här. Sen har jag legat i soffan, ätit choklad, legat i soffan, legat i soffan och ätit upp nästan en 200 grams chokladkaka!!!!!!!! ush spyr när jag tänker på det. Men tack anna det var jävligt uppskattat. Nu har jag bara två kvar <3
Fick så goa presenter igår. Tre jättefina nagellack av monika (som jag ska testa nu tänkte jag), 500 kr på systemet av Robin, Petter, Danneben, Viktor, Pontus och Jakob, jävligt uppskattat haha! Sen fick jag jäger, blommor och tuggumin av erik, peerfa! Jag fick en peruk, fina tänder, naglar, en lösarm och en mustach av henke, sebbe och koffe haha, Spriiiit och vin av Julie, tobbe och robin och ted, en shaker och asfina drinkpinnar av maja och sarah, tre 200 grammare choklad av Anna, cider från linnea som inte kunde komma tyvärr men de va sjukt gulligt att du tänkte på mig och en vinflaska från natta :D Va ni är bäst!!!! Hade så sjukt roligt!!
obs glömde publicera igår hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0