resa

VIll åka på en resa! Detta vädret som varit hela sommaren (utan att överdriva, seriöst) har varit regn, molnigt, kallt, pissregn och lite mer kyla. Otrooligt gött! Förra sommaren var vi påväg till Rhodos vid denna tiden. Sedan var det falsterbo och andra roliga saker. Denna sommaren har jag inte tagit något ledigt utan bestämt mig för att bara jobba. Lika bra då jag ska göra en stor resa i höst istället. Men nu när studentdagen, min födelsedagsfest, midsommar som man sett fram i mot varit så finns det inget mer roligt. Bara om det kunde bli lite mer sol och sommar för då är det roligare att hitta på saker. 
 
Prognosen för denna veckan. Hoppas det blir helt okej ändå för det ser lite speciellt ljust ut.. Förutom torsdag och lördag men då jobbar jag ju. Mvh Bitter tjej
 
Några bilder från rhodos
 

Kommentarer
Postat av: jenny

Åhhåå, va kul att du också ska till Australien! När i höst planerar du att åka? Och vad vill du göra där osv? Jag har också velat på om jag ska åka helt själv eller inte, Skulle kanske vara skönt att börja med någon och inte vara helt själv.

2012-06-25 @ 03:37:23
URL: http://jennybysell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0