Nu är det en pigg måndag faktiskt

Idag är det måndag och inte igår haha. Nu ska jag in till stan och fika med Fia och sedan blir det träning för hela slanten. Jäkla jobbiga rehabträning. Om någon ser mig träna på pilatesen och dem maskinerna så kommer dom skratta ihjäl sig. Ser ut som en ihopkrupen klump tack vare min rygg. Men nu får jag verkligen kämpa! Å det tycker ju jag är roligt :)) Men helst skulle jag vilja ha en bra och normal rygg om en vecka, men det går ju inte direkt.. Jaja. Hört att det som victorias secrets modellerna tränar mest är pilates och är det så så vet jag ju vem som kommer gå dom visningarna i höst ;)
en bild från usa när jag skulle iväg å träna där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0