midsommarhelgen

Midsommar var riktigt lyckat!! Jag och Anna åkte först (efter 5 felåkningar haha) till Joelles stuga i särdal där hon och hennes familj var. Vi åt massa god mat och eftersom vädret inte var på vår sida så blev det ingen dans runt midsommarstången. Sedan åkte vi tillbaka till falkenberg och hämtade upp vår dricka och två andra kompisar. På vägen till Henke blev det ett stopp på donken för vi orkade inte köpa med oss mat att grilla haha.
  Hemma hos Henke ägde det!!! Det var galet, och tyvärr spårade det lite i slutet så vi drog hem rätt tidigt. Jag var nog hemma två. Men det gjorde inget, var helt sjukt förkyld och hade ingen röst. På mogonen efter så åkte jag som vanligt till apoteket, åt och kollade film. Sedan dess har jag legat i sängen. Förra sommaren var jag förkyld i 3 månader! Asså inte bara lite snuvig utan svinförkyld. Fick ta massa tester och blodprov osv. Känner att jag är där igen nu.. Hatar det. 
  Så idag blir det en dag i soffan så jag blir friskare och i morgon ska jag jobba. Fick även se den dåliga nyheten när jag vaknade att shm (Swedish house mafia) kommer splittras. Har älskat dem sedan deras första låt och även de som är med i shm jäkligt mycket längre än vad många tyckt om dem. På senare tid tycker jag inte de har levt upp till mina förväntningar dock så bättre det kom nu än när de hade som bäst låtar. (miami 2 ibiza, dör hundra gånger om när jag hör den låten fortfarande)
De har sin sista (och första!!) spelning här i Sverige i november. Biljetterna släpps i morgon. Fan! Jag som inte tänkt vara hemma i höst... Men, men får hoppas de ångrar sig och fortsätter lite till.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0