Jag har bestämt mig!

Jag har bestämt mig för vad jag vill göra i höst. Skiter i om det är för svårt, jobbigt osv. Jag ska lyckas. Ska inte bli alls det misslyckandet som det var i usa. Vet att jag hade haft världens bästa år där om det inte var för att jag fick en så sjuk och hemsk familj och att jag inte trivs med att bo i en random familj där man inte vågar ta för sig. Det ska bli ett nytt försök till ett annat liv i höst och jag ska göra det själv. Lyckas det inte heller så gör det väl inte det. Jag är mycket starkare i mig själv nu och jag kan umgås med mig själv. Det är bara att försöka om och om igen.

Så nu ska jag spara ihop pengarna som behövs

och sedan är det bara att sätta sig på

första, bästa plan härifrån



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0