halv 11

Idag var jag trött!! Hade iaf en sjukt rolig dag på jobbet igår med Anna haha. Kan inte sluta skratta fortfarande. Fick även lära upp en kille, min andra dag? Inte för vi gör så jättekomplicerade saker. Så gårdagens jobb gick sjukt fort iaf, gött det! Idag har jag inte hört något än så vet inte ens om jag ska jobba? Hade varit skönt å va ledig, men jag har inget att göra idag så kanske onödigt.. Borde ändå träna så får göra det sen isf.
I morgon är det iaf fredaaag och sverige match. Vi ska ha gäster och de ska bli roligt! På lördag är det min födelsedagsfest och sedan får jag se om jag drar på westcoast? Har sån sjuk beslutsångest.. Fast det finns det fler som har hahaha.
osv osv osv

Obs vi ska inte planka in, de va inte serri eller sätta fast med tejp. Hade gjort det när jag var liten men INTE nu hahaha.
Men jag har inte bestämt mig än... Orkar inte lägga pengar på något jag inte kommer gå på då lägger jag hellre dom på annat. Men samtidigt hade det ägt å dra dit!! Bara för att. Dock är det från 16 och alla mina elever plus min systers kompisar kommer vara där.. Samtidigt kommer typ alla mina kompisar vara där också!!! fan haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0