färg

Idag jobbade jag 7-13 på Peters. Sjukt segt, inte mycket kunder idag. Eftersom det har ösregnat hela dagen var det inte många sugna på att fika eller köpa bröd så vi hade en väldigt lugn morgon. Sen när jag kom hem fortsatte det att ösregna värre än någonsin. Hade bara lite bröd hemma så har ätit 5 mackor och lite banankaka  från halv 10 tills mamma kom hem med bilen kl 6, fett hungrig! Å nu ligger jag i soffan igen, ska strax ringa ewe å tvinga henne å prata lite. Hatar när det är sånt här väder, har ingen lust till något :( 
 Köpte hårfärg innan. Mitt hår börjar bli ljust igen.. Nu vill jag vara brunhårig ett tag ju så ska färga om det tänkte jag :))
 
Från superblond som jag varit typ hela mitt liv
 
 
Till mörkbrun (som jag vill ha)
 
 
Till at nu ha någon halvtaskig ljusbrun variant där mitt gamla blonda går igenom?
 
 
Big problems iknow! hahaha. Finns inte så mycket annat att göra så måste hitta på något när man är instängd i ett hus ensam...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0