en trött måndag

Idag har jag inget planerat. Höra av mig till trampenad kanske eftersom det är min sista dag i skolan i morgon. Eller a, vi ska äta skolavslutningslunch haha så de blir inte mycket jobb. Sedan börjar jag på peters igen vid midsommar. Va inne där igår och jäklar va fint det kommer bli. Helt annorlunda mot hur det såg ut innan. Kommer bli mycket större och luftigare. Stor servering, stora diskar där tårtorna, bakelserna, pralinerna, mackorna ska vara osv. Ska bli askul å jobba även denna sommaren (som är min 4e). Sitter och funderar på vad jag ska göra i höst. Har lite planer som jag tror kommer bli grymma..
Om regnet slutar ösa ner nu så ska jag träna med sebbe vid 12. Men det ser inte så ljust ut. Kanske lägger mig i soffan å softar istället. Är rätt bra på det ;) 


bjuder på en härlig bild på mig och mitt kusinbarn. Här var jag nog 13 å skitcool.

Kommentarer
Postat av: Monika

Haha, älskar kombinationen spännen OCH blomma!!

2012-06-10 @ 20:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0