Dåligt

Dålig update! Och blogg.se har gjort om? Hitta inget haha, hatar när saker görs om... Jaja. Bloggade inte igår. Fanns väl inte så mkt å blogga om ändå haha. Klippte av det slitna av mitt hår. Fml, skulle gjort de nästa vecka istället för inför midsommar.... Blev askort eftersom det var så slitet. Fan! Passar inte i det för fem öre.. Men får göra det jag kan. På midsommar blir det fest hos Henke iaf, ska bli mucho fuun. Är fortfarande sjuk så ska ta de lugnt. I Dag har jag jobbat 7-16 på nelly. Sista dagen idag, jobba till och med över en halvtimma ba för jag tyckte det var helt okej kul.. haha händer ju inte? I morgon är det jobb 7-13 på peters och sedan beror det på vädret var min dag tar vägen. Är det som det står, 25 grader och sol, blir det altanen hela eftermiddagen. Är det blåsigt och sådär väder så ska jag och matilda till halmstad och shoppa. Blir bra vilket som. Behöver dock färg på min vita kropp!! Ser ut som jag är brun på bilder men det är jag inte!!! färgblindforever.
 
 
Är på mammas dator så bjuder på en bild på mig och min syster när vi va små och sorgligt fula hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0