STORM

Shit, det är en fet storm ute idag!!! Känns som höst och min kropp vägrade gå upp ur sängen.. Asså vad är det här för väder!? Längtar tills jag åker till varmare klimat för jag mår kasst i kyla. Blir illröd runt munnen, måste ha specialkortison för att få ner det, eksem (hur det nu stavas, vill inte kolla upp för jag hatar det) i armvecken och på hela undersidan av armen, svullna ögon osv. Bara av kyla. Så nej tack!
Ikväll ska ana och jag börja träna igen! Vi tränade 4 gånger i veckan i typ 3 månader förr och jag har aldrig känt mig så fit någonsin. Vi slutade i maj typ och sedan dess har det bara gått nerför. Känner mig som världens fetmaklump. Fast jag vet att jag inte är det, har jag gått upp ALLA kg som försvann från mig när jag tränade så mycket och bara åt nyttigt och inget socker alls på vardagarna. Och det suger! Så måste börja träna igen även om min motivation är i botten. Tur jag har Ana då!! Känns skitjobbigt å omöjligt å komma igång så mycket igen.. Men, men det är bara å bita ihop. Kul jag ska festa tors, lör och mån denna veckan. Kommer bli superfit, not.
Å mitt kort går ut i morgon, tränade 2 (!!!) gånger denna månaden, så.jävla.dåligt! Å 300 kronor i månaden är skitmycket att lägga när jag sparar allt jag har för Australien, men jag får se det som typ 5 sallader på stantons som jag är beroende av så då får jag bara hoppa det under en månad :))
Dax å dra sig till jobbet, årets rörigaste inlägg hehe ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0