sega måndag

Idag var det jobbigt att gå upp!! Fett ont i magen efter godis, chips, pommes och grillat som vi åt igår... Att jag aldrig lär mig att jag inte tål sånt.. Nu ska jag strax dra mig mot jobbet. Tur jag gillar mitt jobb annars hade det varit väldigt strängt å åka dit. I helgen var jag i fredags på bratt och firade ana som sagt. I lördags åkte jag och matilda tidigt till farmor och farfar där vi åt alla våra favoriträtter och bara slappade. Vi sov över där vilket var asskönt. Slippa hetsen på en lördag att man måste ut. Igår kom vi hem vid två och då låg jag bara och solade osv. Idag ser ju vädret något värre ut :( Min förkylning har släppt, det är bara tungan jag har så jävla ont i. Om någon vet vad det kan vara så kommentera. Jag har liksom ont längst bak på högersidan av tungan. Igår värkte det så jävla mkt på kvällen att jag inte kunde somna utan två alvedon.. Fattar inte vad det är. Jaja, nu måste jag skynda mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0