och ja...

...Jag är fortfarande senil på dagar och kommer alltid vara det.. Igår var det onsdag, höstonsdag, inte hösttisdag.... well well, man kan inte fått allt i livet hehe. Nu ska jag strax fixa iordning mig inför jobbet. Jobbar 13-18 och efter det ska jag ta en fika med ana. Ikväll är det torsdagsklubb på bratt, men känner inte för det. Kommer nog dra på förfesten iaf och sedan åka hem när dom andra drar ut. Kan bli treevligt! Hör min syster kolla dom senaste avsnitten av gossip girl där uppe och önskar jag slapp gå ur soffan och bara kunde ligga å kolla gg hela dagen.. Men jag får tänka på pengarna, najs!
  Kollar massor på hemsidor vad man kan göra i de olika städerna i australien. Har hittat massor och börjat planera hur jag ska resa. Tröttnar man på ett ställe är det bara att åka vidare, ingen press, bara ha så fucking askul! Gud vad jag längtar! Exakt tre månader kvar i söndags. Härligt!
 
Jag i jordanien
 
Jäflör man denna sommaren och förra så kan jag lugnt säga att förra sommaren vinner med 100-0. Så här tråkig sommar tror jag knappt jag någonsin haft. Ush.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0