monday funday

Nyss vaknat. Är skithungrig men vi har inte något hemma typ förutom massa gott bröd (buhu :'()
Har bestämt mig för att bli nyttig och börja träna igen. Måste vara stenhård från början för annars går det aldrig för mig.. Mellan mars-maj/juni tränade jag sönder och åt skitnyttigt. Kände verkligen hur mina kläder blev större osv. (vi har ingen våg hemma så vet inte vad jag väger eller om jag gick ner i vikt). Men det kändes verkligen! Så nu ska jag göra lika dant! Från och med idag- 15 oktober då jag åker. SKA jag vara nyttig. Jag kommer klara det för annars blir jag fett besviken. Ska bli skitkul! Ser fram imot detta. För jag är världens tävlingsmänniska, men blivit lat den senaste tiden (de senaste 3 åren). Måste få fram min kämparglöd!!!!!!
 
Nu får mamma komma så jag kan köpa bacon. Ägg och bacon äger! Sedan blir det jobb 13-18 och ikväll ska jag ut och springa med joelle, anna och sebbe haha. Skönt gäng kommer äga!
 
Kul jag bara tog vic. secrets brudar som inspo, men ärligt, dessa kroppar. Hur redigerade de än är på bilderna. Wow! Här är jag om tre månader. najs va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0