låångledig helg

Har varit ledig sen igår och är ledig fram till måndag. Sjukt härligt och framför allt nu när det är strålande sooool! Denna helgen ska bara bli lugn och go. Igår var jag i varberg med mamma och kollade runt lite. Kan ju inte shoppa något buhu :( sparar massa pengar! Men det är värt det, fast de är skitsvårt och jag håller på å provar massa kläder hela tiden.. Dum som jag är :D Idag har jag vaknat tidigt, gått till peters och köpt nybakta frallor. Åt 1.5 innan jag fick kramp i magen och va tvungen å lägga mig i soffan å dö. Fattar inte vad felet är. Mer än att jag inte tål kolhydrater så bra. Men vafan, detta va första gången jag åt bröd på en vecka och då borde jag ju iaf klara en fralla :( Hade köpt goda wienerbröd med ju :( Sen i eftermiddag ska vi till oringen och vara med på invigningen och äta där och massa myys :) Ikväll blir det också lugnt. I morgon ska jag vara med och springa en öppen bana på oringen. ÄLSKAR att vara på oringen och ÄLSKAR att halland har det iår. 
 
Denna veckan kommer bli bääst! Ska jobba på peters nästan hela och de dagar jag inte jobbar där ska jag vara pressansvarig på oringen. På fredag kommer ewelina och stannar till måndag. wiee!
 
 
lite mer än två år sedan. Va snöstorm och jag kom inte hem så mamma och pappa körde till stockholm och hämtade mig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0