jäklar

Haha de va många som gillade mina orienteringsbilder. Länkade till typ 5 pers men 55 st kollade dom, de äger :D 
 
Idag ska jag jobba 12-18 å sen vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt.. Kasst väder idag igen, med massa blåst osv. Ringde tranpenad innan så ska jobba där från 6 augusti- 12 oktober, kommer nog bli super! Sen 15 sticker jag woho! 
Hoppas denna vecka kommer vara riktigt rolig! På onsdag ska jag se om jag kan ta mig in till halmstad och kolla på elitsprinten vid fem om jag inte behövde jobba. På torsdag ska jag vara på oringen som pressansvarig och sen får jag se om ewelilna kommer eller om hon kommer på fredagen :D Hur som kommer det bli awesome :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0