It's cool now

Ligger i min säng å softar lite innan de är dags att åka med familjen å äta på ocean, muuums! Igår ägde!! Var meningen att vi skulle till krätis och efter en jävla förfest som va skitrolig (jag joelle anna å koffe bara haha) så kom henke å ted för att hämta oss. Alla va crazy å vi va För många i bilen.. Klart polisen ska komma och följer oss en bra bit å sen blinkar in oss till sidan å sätter på sirener. Va fett cooolt hehe men va lite rädd ändå, kände inte för att behöva betala massa.. Dom snackade med oss å anna å joelle fick hoppa ur. Som tur var var de faktiskt snälla. Alla slapp böter!!!! Så jävla gött. Alltid kul med action hahaha. Vi va på kräftis typ 20 min sen körde vi efterfest tills jag å henke deckade. I morse berättade jag för anna om mina upplevelser på spökhuset på grönalund. Det värsta i hela mitt liv. Matilda känn dig träffad. Anna skratta så mkt att hon spydde å höll på å kvävas. De va kul. Nähe, dax å göra i ordning sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0