hösttisdag

Seriöst, när ska man vakna upp till en dag som kommer bli 25 grader. Jag är så blek att det lika gärna kunde varit höst och vinter.. Tur jag ska till australien snart... 
  Igår träffade jag ju petra, mysigt värre. Hon gav mig massor av tips och berättade om sin resa osv. Hon verkar haft skitkul och det har verkligen gått bra för henne där. Hoppas min resa blir lika bra! Hon va i australien i 8 månader och sedan åkte hon till thailand. Funderar med på något sånt. 
  Idag har jag grym träningsvärk i ryggen. Red ut med joelle och sen lite dressyr på en åker. Känns att jag inte ridit på länge. Vill ha tillbaka sammie :((((((((( Men det går ju inte, och kommer aldrig att gå heller... Ush hatar den känslan att man blivit för gammal och får prioritera annat. Att den tiden som man älskade så jäkla mycket inte finns längre och man är inte längre 15-16 år och hade svinkul med sin häst och livet i övrigt. Blä, vill inte tänka så, men grymnasietiden var seriöst det bästa i hela mitt liv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0