helg!!

Helg idag woho. Fredag och jag slutar 12. Hoppas på grymt väder med sol osv. Ikväll ska vi fira Ana som fyller år på söndag. Sjukt kul :D Är fortfarande dålig i halsen. Slutade äta medecinen för jag glömde av den hehe. Nä men jag tror inte den hjälper ändå så sket i det och de börjar bli helt ok att uthärda nu. Så hoppas de går bort snart. I helgen ska jag bara ta det lugnt å åka till farmor och farfar (tror jag hoppas dom har tid för mig :( ) å slappa. Baka, gå ut på promenader, gå till stugan, äta osv. Sjukt mysigt!
Nä nu måste jag sticka till jobbet. Göttmos! Love my work.
Btw händer det nog något sjukt kul i eftermiddag. Något SJUKT kul, som kommer göra min höst grym.
 
Hitta en go bild på mig från marsstrand på mammas data haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0