Heelg

Har jobbat hela helgen, fredag och lördag då he he. Idag är jag ledig. Vi va ute igår. Först var vi hos Ana på förfest, riktigt roligt. Sedan var tanken att vi skulle till bratt, MEN där var det visst legg 91. Skönt. Skönare är att dom ska höja till legg 90, hört 89 också. Härligt, mysigt,trevligt osv. Hoppas det går skit för dom så vi 92or får komma in igen. Fick komma in förra året men inte detta, najs. Jaja, ska sluta va bitter haha. Annars så är det match ikväll. Ska fira med donken och våldgästa några kompisar. Nu måste jag städa lite här i huuset, eller om jag gör det i morgon.. Min family kommer ju inte förens på tisdag.
 
bjuder på lite bilder från igår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0