fika

Idag har jag varit och köpt ett par nya jeans. Dom va riktigt snygggga. Hatar å köpa jeans men idag passade storleken som jag vill ha. Passar den inte köper jag inga heller haha.. Nu ska jag strax iväg och fika med petra som jag inte träffat på år och dag. Jag hoppas att det finns kvar morotskaka på peters, annars blir jag ledsen i ögat :( Har seriöst tjatat om denna i två veckor och fick veta att dom skulle göra det idag! Så inatt har jag drömt om morotskaka! Helt sjukt.. Sen efter jag fikat ska jag med joelle å riiida hest. Igår gick vi till donken och hem från mig till donken = en mil. å från donken till joelle är typ 6 km. Jävligt hurtigt!
Har glömt att berätta om liseberg med ju, men jag är inte 10 bast längre (hehe) så väntar lite med det, fast jag va ascool där! 
 
Måste dra mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0