Dagar som dessa

Igår var jag utee. De va riktigt roligt :) Först var vi hos erik janbell och förfestade lite och sedan drog vi till bratt. Drog hem vid 2 nån gång och vaknade faktiskt riktigt pigg och utvilad vid 11 i morse. Nu vankas några timmars jobb och ikväll blir det bara mys. Idag är en sån dag jag bara längtar iväg till australien! Tror det kommer bli så jäkla bra!! Känner en del som kommer vara där nu och är så sjukt taggad. De är bara pengarna jag har lite ångest över.. Jag vet inte alls hur mycket jag kommer kunna skrapa ihop, ingen aning och det behövs så jäkla mycket.. Men jag får snåla nu så går det säkert bra! Hoppas det kommer bli grymt!
 
bjuder på en fin bild från balen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0