Veckan som kommer

Idag har jag tagit ledigt från allt som heter jobb. Har varit i stallet på morgonen/dagen och nu har jag precis duschat. Väntar på mamma och sedan ska vi fixa ihop alla mary kay saker till ikväll. Då ska jag till Amanda Fåglum och ha hudvård. Ska bli så sjukt roligt! Resten av veckan är jag bokad på brandos. Wohoo. Goa pengar kan jag säga. Det går faktiskt riktigt bra där och det är verkligen roligt :) Har dock problem med min rygg sen lördags och har fått ett litet ryggskott som gör mig lite handikappad men får bara ta det lugnt så ska det nog bli bra :) Nu ska jag maila tranpenad om ledighet och sedan börja göra i ordning mig. Hoppas alla (500.000 besökare) har en bra daag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0