tjatja bloggen

Sitter just nu och käkar frulle, klockan är 06.01 och yes, det är worktime. Är så sjukt trött, men tröstar mig med att det är fredag och att jag ska till min vän Sarah i kväll på vinkväll. Längtar! Har inte sett dem som kommer på evigheter typ.. Sen hänger Elina med mig hem och på lördag ska vi ha "resemöte". Haha kan inte bli bättre!!!
Annars dåå... Inget speciellt som hänt faktiskt. Jobbade på tullbro igår i 6b. Dem va goa som vanligt men jobbiga så som 6or är haha. Sen åkte jag till stallet och red och fixade med Glen. Det gick så bra så :) Blev ett kort pass för han skulle få massage. Yeye, nu ska jag kolla runt lite på daaotan. Hinner knappt de nu för tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0