Sola

I morgon vet jag inte ännu om jag ska jobba eftersom de ringer runt 7 om jag ska jobba på skolan, not so great men gött med jobb! Ska jag inte jobba ska jag sola. Har hemsk hy på vintern eftersom jag får brist på de vitaminer solen ger mig och min hy spricker då och blir värre och värre. Inte en enda kräm hjälper mig.. Endast solljus eller solarium. Och solarium får jag inte sola för min morfar dog av manlingt mylanom som är den värsta och den näst in till obotliga hudcancersorten. Så har undvikit solariet denna vintern, men nu går det inte längre. Har så sjukt ont..

Plus lite på armarna, i pannan, på ögonlocken osv.. Bild med smink på och då är det inte ens hälften så illa som det egentligen är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0