Sjuuk

Jobbet ringde inte idag å tullbroskolan behövde ingen hjälp = jag är ledig. Gött! Men då har vi det lilla problemet, jag är förkyld, igen..
Idag ska jag ta i tu med att köpa en almanacka, starta ett nytt konto på skandia där jag kan ha mina mary kay pengar avskiljt från mina vanliga, byta ut en rengöring och organisera mary kay bättre. Så helt illa dag blir det ju inte. Får bara ta de lite lugnare och inte stressa runt.
Vill verkligen ha sommar nu!! Eller i alla fall åka utomlands och få lite sommar-feeling, bli brun osv. Tror jag vet vad jag vill göra i höst nu faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Monika

Vilka sjukt snygga bilder, det får ju en bara att längta ÄNNU mer till sommaren!! men du, vad är det för planer du har till hösten? Puss vännen

2012-01-23 @ 17:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0