Pll

Jobbet ringde och väckte mig kl 8 i morse å frågade om jag kunde komma kl 9 = vild panikstress för att jag ska hinna å äckligt hår hade jag med haha.. Så stressar på mig kläderna, sätter på mig mjukisbyxor i farten och kommer på att jag inte kan ha mjukisbyxor som lärare å panikar. Så ringer dom igen och säger att ja inte behöver komma för det var redan en där som kunde ta det!!! ååh haha sen kunde jag inte somna om..
Ligger iaf i min goa säng och har precis kollat klart det senaste avsnittet av Pretty Little Liars som jag är helt fast i. Bästa serien!!
I morgon ska jag få massage halv 5 på eftermiddagen vilket ska bli heelt underbart. Före det ska jag och Elina kolla på resor till thailand. Det blev så krångligt med skolan för Ana och allt var bara jobbigt så vi bestämde för att spara resan till i höst eller senare för att bila genom Kalifornien som var våran största dröm :D
Skulle kommit i morse, blogg.se måste skämta med mig, fan tredje inlägget som hamnar i utkast??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0