oppsii

Har inte bloggat på hela helgen he he. Men den har varit mycket lyckad. Sjukt mysig vinkväll hos Sarah där hon hade gjort massa goda snittar, ost och keks, vindruvor, skinka och salamibitar mm. Elina och jag rullade iväg vid 1 och snabbt hem till mig och somnade. På morgonen var vi fortfarande så mätta haha. Vi planerade thailand och det ska bli heeelt underbart! Sedan drog jag till stallet och red Glen, hängde med Joelle å vi åkte hem till henne och fixade i ordning oss. Sedan var det fest på apoteket, med henke för första gången på sjuukt länge. Hade så otroligt roligt å hann med några timmar på harrys mitt i festen också. Även där ägde det. Blev väl liiiite för mycket av det goda så känns som om jag pratade med allt och alla men att jag nog inte fick fram något vettigt alls å alla bara skrattade :( Men men what to do haha. Ägde sedan på apoteket igen och drog hem. I söndags var jag bara i stallet nästan hela dagen och sen blev det thaimat på kvällen. Mums!

Vin och mys på fredagen


Beerpong och ös på lördagen


Glen på söndagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0