Nytt år nya möjligheter

Jahopp, tredje bloggen jag startar hahaha.. Men ska faktiskt börja skriva för en gångs skull. (Vilket jag sagt varje gång) Men nu är det ju nytt år och jorden ska gå under så jag ska ha det bästa året i hela mitt liv och även dokumentera det mer med bilder osv. Även om jorden inte går under ska jag leva som om den faktiskt gjorde det.
Idag gick jag upp redan vid 7 (okej jag ljög, satte klockan på 7 men snoozade till 8) sedan fixade jag iordning mig och begav mig till girl next doors rea. 50% i hela butiken och det började 8 på morgonen. Men riktigt så duktig var jag ju inte då hehe. Hittade inte något direkt heller utan stod i kö en timma i onödan haha, men jaja thats life. Behöver ändå spara pengar till Ana å min thailandsresa. Hoppas den blir av!
Hitta den roligaste tröjan ever som gjorde att jag såg ut att vara 500 meter bred
Åt frukost/Lunch på stantons

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0