Noono

Blev ingen massage idag, hon var sjuk :( Nästa onsdag blir det istället. Längtar redan haha.. Idag jobbade jag på inlagringen på Brandos. Det gick fint men va sjukt jobbigt och lite klurigt men de fick ju tiden att gå iaf. Ska jobba i morgon också :) Sedan är det hem till Moas lägenhet i plönninge och ha min första mary kay hudvårdsklass wohoo! Ska bli grymt roligt :D Går det bra för mig är det verkligen världens bästa jobb! Det finns inga ord som kan berätta hur bra det är om man inte upplever det själv. Så mycket som man tjänar på att jobba några kvällar i veckan på gör man inte som anställd på tex kommunen eller någon skola.. Å det finns ingen hake, inte en enda. Bara en själv om man är lat (jag..) men då får man ju skylla sig själv.



Min fina mamma som blev queen of sales förra året och fick en diamantring som var värd ca 20.000 kronor. Helt otroligt

Kommentarer
Postat av: Katta

najs, då köper jag min sminkborttagning hos dig framöver! :)

2012-01-18 @ 23:30:15
URL: http://nilssonkatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0