Matkoma

Världens regnigaste och tröttaste falkenberg idag.. Längtar till påsk när det börjar bli varmare och våren kommer igång för detta suger .. Har jobbat idag och nyss ätit lunch med mamma på el paso. Alltid lika gott! Ska tillbaka vid 2 och ha en timma svenska. Igår va jag och joelle (min kompis ;););););)))) och softade hos två goa kompisar. Verkligen världens bästa killar! Alltid lika glad när man varit hos dom. Och lika ofta som jag blir glad där glömmer jag mina örhängen!?? Fattar inte vad problemet är, men tar alltid av mig mina örhängen där? Och glömmer dom..

Ska softa till en film nu eller något. Powernappa är jag ju rätt bra på också haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0