krockar

Har haft världens tråkigaste dag ever... Har endast varit ute och gått en timma sedan har jag legat i soffan å läst en bok, läst bloggar å lalla.. Nu är jag så otoligt uttråkad. Klart att jobbet ska smsa å fråga om jag kan jobba i morgon 7-16. Visst, förutom att jag å Elina skulle ses å prata med resia just då. Ena dagen har man inget å göra å andra dagen dubbelbokar sig allt. Men men inte mycket att göra åt.. Slänger upp några goa bilder från när jag och elina spontanreste till jordanien mitt i skolveckan på hösten. Vi va bara så jäkla lessa på skolan å falkenbergs tråkiga väder så beställde en resa och drog några dagar efter. Ingen av oss visste heller var Jordanien låg, bara att de va typ nära Egypten någon stans..
Vår utsikt från lägenheten
Ägde vattengympan
Solade naken

Käkade nyttigt

Blev bästakompis med Hassan

Ägde sönder hos Elias

Elina och Elias

En så sjukt otippad resa. Vi bara beställde och åkte, kunde bli hur dåligt som helst men det blev istället hur bra som helst. En grym vecka i Jordanien, det kan jag säga att inte alla har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0