kick off

I morse satte jag klockan på 10 för att gå ut och springa. Gick och sprang (sprang mest faktiskt) i en timma och det är inte illa för att vara mig. Sedan duschade jag och bytte om till Mary kay-kläderna och iväg på en fantatiskt kick off. Jag har bestämt mig för att bli miljonär och då kan inte mycket stoppa mig. Förutom min mamma som är grym på att tjata och uppmuntra och yadayada.. Finns inget värre än när folk lägger sig i, INGET. När framförallt mamma lägger sig i oavsett om det är jobb, träning, vart jag ska, när jag kommer hem osv. Jag vill inte berätta och jag vill sköta mig själv!! :( Så när mamma pushar på eller säger att jag är duktig (låter sjukt, jag vet) då vill jag inte mer. Jag lägger ner det direkt och blir sur. Så har surat hela bilturen hem för hon började tjata om hur jag skulle gå vidare med mary kay och hjälpte mig och gav mig tips haha..
Började dagen såhär

Avslutade dagen såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0