i'm free

Åkte tidigt i morse (kl 10) till farmor och farfar. Även om de bara bor 6 mil från oss hade de otroligt mycket snö och det kändes som att vara i alperna typ haha. Vi åkte runt lite i Överlida som det heter och det har jag faktiskt inte gjort innan. Pappa visade massa hus och berättade vilka som bott där. Det är helt dött i Överlida nu och har varit sedan jag var liten. Inga i min ålder nästan, inga ungdomar. När pappa var liten var de många och de gjorde så mycket roliga saker ihop. Sjukt hur det kan ändras. Det är i alla fall väldigt mysigt där och samtidigt väldigt litet, kan förstå att de ville flytta när de blev äldre.
Tänkte lägga upp lite bilder från bilturen haha, men är för lat, sad but true.. Så jag lägger mig och sover istället. Godnatt
överlida täckt med snö
En go bild från när pappa lyckades bränna sig jättemycket på våran semester på Rhodos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0